Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2007 14:58 - Въпреки болката ( тя ми каза) - P. Diddy feat Mario
Автор: stoqnj Категория: Забавление   
Прочетен: 625 Коментари: 0 Гласове:
0



Можеш ли да ме усетиш?

Можеш ли да ме докоснеш?

Вярваш ли ми?

Обичаш ли ме?

Нуждая се от теб

Рио(Марио).... разкажи им

 

 

 

Мога да разкажа как се съмняваше в мен

Знаех че сърцето ми е разбито

И толкова празно

Въпреки че момичето ми беше до мен

Тя дори не разбра

Вярвам че ще дойдеш

И ще ме спасиш

Ако четеш мислите ми

Отредил съм там място за теб

И се питам дали някога

Някога ще разберем ли

Тя ми каза

 

 

Тя ми го каза

И ми показа,

и ме нарани

Дали все още  ме обича по същия начин?

Някой карал ли те е да се чувстваш така?

Можеш ли да я обичаш въпреки болката?

 

 

 

Не искам да се чувствам така

Имам твърде много дългове за плащане

Цял ден се моля на светците

И се чудя

По дяволите

Не мога да се съвзема

Трябва да правя нещо (да продължа напред)

Както ти го правиш

Станал съм безчувствен

Всички тези пари, жени, този блясък

Защо чувствам тази празнота?

 

 

 

Мислех си да се откажа (не мога да се предам)

Но нещо вътре в мен не се отказва

Когато незнаем кой е прав и кой сгреши

Оставаме силни

Продължаваме напред (не спирай)

И аз ти обещавам че никога няма да те изоставя

Можеш ли и ти да ми обещаеш същото?

И се питам дали някога

Някога ще разберем ли

Тя ми каза

 

 

Тя ми каза

И ми показа,

и ме нарани

 Дали  все още ме обича по същия начин

Някой карал ли те е да се чувстваш така?

Можеш ли да я обичаш въпреки болката?

 

 

 

Добър колкото ада

Пускам се по течението

Но колко ще продължи?

Само времето ще покаже

Любовта ми е истинска

Искам да ти кажа че

Няма достатъчно думи за да го опиша

Искам да ти кажа

че трябва да разбереш

Колко е хубаво това

Трябва просто да повярваш

И каквото и да се случи

Ти завинаги ще останеш в сърцето ми

 

 

 

Завинаги ще си остана твой приятел

Ти винаги ще си моето момиче (знаеш че те обичам)

Няма да позволя това да свърши

За нищо на света (нищо не може да ме спре)

Защото никой неможе

Да прави нещата които ти правиш

Да ме накара да се почувствам както ти го правиш

Толкова уютно, толкова цялостен

Ще останеш ли с мен? ( тя ми каза)

 

 

 

Тя ми каза ( тя ми показа)

Тя ми показа (но ме нарани)

Нарани ме ( все още ме обича)

Все още ме обича (по същият начин)

Някой някога карал ли те е да се чувстваш така?

(някой...някога карал ли те е да се чувстваш така?)

Можеш ли да я обичаш въпреки болката?(можеш ли?)

 

 

 

Благодаря ти че ме научи как да обичам

Благодаря ти че ме научи

 

 

 

Момиче ти си моят свят

Трябва нещо повече

за  да ни раздели

Ние ще останем заедно

Ние ще решим кой и кога

Ще дойдеш ли с мен

За да осъществим мечтите си

Хвани ме за ръка, мила

И ми обещай да не се страхуваш

 

 

 

Тя ми каза ( тя ми показа)

Тя ми показа (но ме нарани)

Нарани ме ( все още ме обича)

Все още ме обича (по същият начин)

Някой някога карал ли те е да се чувстваш така?

(някой...някога карал ли те е да се чувстваш така?)

Можеш ли да я обичаш въпреки болката?(можеш ли?)

 



Тагове:   Mario,   каза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stoqnj
Категория: Други
Прочетен: 22544
Постинги: 10
Коментари: 4
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930